Thursday, September 22, 2011

Kalau Binatang BerFacebook

Kalau Binatang ada facebook, 
apakah agaknya status mereka

NYAMUK : Baru habis ronda rumah Ajoi..Kenyang burp..Alhamdulillah

CICAK : Isteriku tersepit pintu!

KUCING BETINA : Anak I yang ke-5 baru tanya siapa bapanya. I bingung nak jawab apa. I sendiri pun lupa siapa bapaknya.

AYAM : Kawan-kawan, kalau esok gua tak update status baru, bererti gua dah selamat disembelih dan digoreng. I Love you All. Jangan lupa buat kenduri arwah untuk I tau.

NYAMUK : Siot sekali drug addict gua hentam,.Gua positif HIV AIDS...uwaaaa

KUCING : baru je add awek sebelah rumah..Keturunan PARSI beb..

BABI : Gua bengang betol la..Lu pergi pijak tahi kucing tapi nama gua yang lu sebut..Weii bro, len kali siasat dulu la siapa yang berak dekat depan rumah lu..Tension siot!!

LOL

HaHaHaHa

No comments:

Post a Comment

Ini adalah laman peribadi saya, anda berhak komen tapi jangan mengharapkan balasan komen dari saya..sekian