Wednesday, August 15, 2012

Diam tak bermakna mengalah

Assalamualaikum dan Salam Perjuangan semua

sudah lama rasanya tidak menulis di blog sendiri ini.
almaklumlah kesibukan tahap tinggi kian melanda,
hari tu sibuk menghadapi peperiksaan akhir,
dan sekarang sibuk dengan latihan industri

namun, dalam kesibukan ini,
aku masih mencari ruang dan masa dalam
memantapkan lagi pergerakan nanti.
memang aku lama mendiam, tiada khabar berita
namun diamku bukan bererti aku berundur
bukan bermakna aku menyerah kalah.

pada aku, lebih baik kita diam,
daripada kita melalak, kita menyalak
tapi satu kerja pown tak jalan
"cakap lebih, habuk pown tarak"

so, insyaAllah kemenangan akan bersama kita semula
Teguhkan kembali perjuangan
Satukan kembali ikatan persaudaraan
Bersama kita memastikan kemenagan ini milik kita

Teguh Setia Bersatu

No comments:

Post a Comment

Ini adalah laman peribadi saya, anda berhak komen tapi jangan mengharapkan balasan komen dari saya..sekian