Monday, April 18, 2011

Aku, Me, Wa, Saya

Hahaha 1st tyme aku men blog..
xpnah lgsg terlintas nk buat blog..
tba2 je aku rsa nk wat blog..

Nama : Ahmad Shazali Mhd Shah
DOB : 3 Feb ( Tahun Cari Sendiri..hehehhe)



aku da banyak nickname,,mna ntah dpt pown aku xtaw..
tyme aku skola kt ipoh dlu, membe2 pgl aku KOLA..
aku pown xtaw mna dtg nma kola ni..
yg aku taw kamil bg,,(aku pgl dia mickey mouse) hahhaa

then tyme aku smbg matrix, dpt lak nma PANJANG..
nma ni still aku gna smpai la skrg..
sbb panjang ni melambangkan diri aku..
hahhaa


then tyme aku smbg kt poli, aku dapat 2 nama..
hahhaa satu dak2 klas aku pgl aku UNCLE..
sbb aku plg tua antara diaorg (mcm la diorg muda sgt)
hahaha
then dak2 ragbi pgl aku LIPAS..
punca sbb asal ada lipas je aku mesti lari..
bkan sbb aku takot, tp ish geli n kotor la..(ayat cover)
hahahhaa

and dalam family sndri pown aku da nma len..
aku dipgl AID..(shortform ZAID)
mak aku cter, tyme aku muda2, (kecik la mksdnya)
aku kuat meragam, suka nanges, n ++++ lg
so diorg ckp nma xkna..so kna tukar nma
ala mcm cter Ahmad Albab la..
so saat 2 nma kedua aku adlh Panglima Zaid (style) hahaha...


now aku suka nick yg aku bg sndri..hehe
XALY,,
 ape2 pown aku suka nma AHMAD SHAZALI
sbb nma ni my parent yg bagi..
so hargai la nma ni..=)

No comments:

Post a Comment

Ini adalah laman peribadi saya, anda berhak komen tapi jangan mengharapkan balasan komen dari saya..sekian