Monday, April 18, 2011

Zaman Muda Mudi..

Hahaha ni aku nk story psal masa aku stdy dlu..

aku plg byk skola..hahha
skola rendah
- Sekolah Kebangsaan Sultan Sulaiman 1, Kuala Terengganu
- Sekolah Kebangsaan Bandar Baru Selayang, Selangor
- Sekolah Kebangsaan Sungai Rokam, Ipoh


Sekolah Menengah
- Sekolah Menengah Kebangsaan Gunung Rapat, Ipoh


tyme skola mngah ni byk offer tp aku prefer skola harian sbb aku xska dok hostel..hahahaha
xbesh oo dok hostel kna ikot rules..
aku ni da la jnis No Rules nyer org..huhuhu



then aku smbg ke Kolej Matrikulasi Melaka ( Sains Hayat)
tyme ni aku bengang gla, sbb aku xmo amik hayat..
tp xleh nk tkar, so blaja je la..

then aku g Universiti Malaysia Sabah (UMS)
course Matematik Ekonomi..
haha tyme ni la aku join group PAKMA..
tp 2 la, rzeki aku xlama kt sna,,
so i quit..(sdey kowt)




lps 2 aku smgt nk blaja aku msuk la Politeknik Sultan Idris Shah, Sabak Bernam
amik Kejuruteraan Awam (Alam Sekitar)
DAS 69 pown bermula tyme nie..
kt sni aku plg aktif..
men ragbi la, join kelab la, persatuan la..
sgla bnd aku nk masuk..hahaha
budget power padahal hampeh jerk..
but u all 69 is da best...<3 u all..




NOw, aku kt Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM)
kt sni aku futher stdy tyme poli dlu..
aku amuk kejuruteraan awam dan sekitaran..
tp an aku sdey gla..
smua aku blaja psal cvil jerk..
bla ntah nk masuk psl environment nyer...
moga aku akan berjaya kt sni..
bersama2 dgn kawan2 aku The Suzuran Brothers and JackAss..
hahahha

1 comment:

  1. gOod lUck der....
    same je aku kat sini...
    civil civil n civil dari awal agy..
    huhuuhu

    ReplyDelete

Ini adalah laman peribadi saya, anda berhak komen tapi jangan mengharapkan balasan komen dari saya..sekian