Friday, February 24, 2012

Gendang PRK sudah berbunyi..

Assalamualaikum dan salam perjuangan..
Mac 2012 nanti, aku jangkakan akan berlaku peperangan di bumi UKM.
Pilihan raya Kampus (PRK) dijangka akan berlangsung dengan penuh sengit..
laman sosial pilihan ramai seperti blog, facebook dan twitter menjadi medan awal peperangan..
macam-macam isu dan gambar dipertontonkan..


sedikit gambar untuk perkongsian












p/s - peperangan tidak membawa erti kepada golongan atas pagar..mereka mencari mereka yang boleh membantu menyuarakan suara mereka dan menjaga kebajikan mereka..teruskan lah wahai para pejuang ASPIRASI yang disayangi..BIRUkan kembali bumi UKM yang telah mengalami kegelapan UNGU..


"TEGUH SETIA BERSATU"

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. saya tertanya2 apakah pihak biru telah sumbangkan kepada mahasiswa..? , sejk saya tahun 1 ( sesi 2010/2011), pmukm aspirasi hanya dikenali dilaman muka buku mjlh sj dan laman-laman fail mmp, tp xpernah dengar dan tahu diorng cakna apa tentang kebajikan mahasiswa, sekurang2nya sumbanglah sdikt. awalaupun xbanyak..buktinya.. bilik pmukm masa tu pon saya xpernah masuk dan xnampak dibuka. kalu dibuka pon, hanya untuk mereka sahj, walhal perkara yg mereka perlu cakna adalah kebajikan mahasiswa, bukan bergendang bertalu2 dimedan prk, berjanji sana sini.. biar kuat bercakap bertalu2, dan jlankan amanah, bila lagi nak berubah? kalu bukan sekarg?

    ReplyDelete
  3. kan dah berubah..tampuk kepimpinan pown dah pihak ungu yang pegang..tapi hasilnya tetap sama..hehehe lain kali jangan suka sangat berkokok kalau akhirnya sendiri tidak boleh selesaikan..isu yuran still sama, isu air tetap berlaku..so sama je..:)

    ReplyDelete

Ini adalah laman peribadi saya, anda berhak komen tapi jangan mengharapkan balasan komen dari saya..sekian