Wednesday, February 1, 2012

L0V3

Dia dulu nya pantang di hantar mesej, pasti akan di balasnya secepat mungkin... Ada saja berita yang ingin dikongsikan.. tersenyum tatkala diri mendapat khabar beritanya..

Tapi dia yang sekarang ni, jauh berbeza..jauh berubah. berkali-kali mesej dihantar, namun satu pun tiada di balas.. bILA ditanya alasan, katanya sibuk, kredit habis.. dan bla bla bla.. Mungkin sekali boleh ku terima,tapi bila dh berkali2, bagaimana mahu aku pujuk diri utk menerima alasanmu itu?

Sedangkan FB ada sebagai jalinan perhubungan kita, namun, setiap kali kau online, tidak pernah untuk kau menyapaku..

Terasa makin hari kau makin jauh dariku... Aku kah yang bersalah? atau....??
Terasa aku pula yang terhegeh-hegeh nak hubungi kau....

Sedih... kecewa... terkilan... semuanya ada.. dulu pernah kita mengikat janji, kita lah sahabat dunia akhirat... benarlah, Allah lah sebaik2 perancang..

Lalu aku bangkit diri dari lena yang seketika, aku muhasabah diri, mungkin aku bukan sahabat yang terbaik buatmu. Bertemu dan berpisah kita atas izinNya yang SATU. Kerana DIA kita BERSATU, dan Kerana DIA juga kita BERPISAH.. ku redha, ku rela kau pergi dari hidupku.. Doaku sentiasa mengiringi sebagai sahabatmu.. Moga kejayaan dan kebahagian milikmu sekeluarga.. mugkin bukan di sini, tapi di 'sana' bakal kita satukan kasih sayang antara kita....

andai kau membaca bait ni, aku tak salahkan klau kau nak terus menghindari aku.. kALAu aku yang salah, aku mohon maaf untuk segalanya...

*saya sayang semua sahabat2 saya walau ada yang membenci saya... kerana CINTA dan SAYANG yang hadir tu telah saya pupuk kerana DIA, dan tak kan saya benci dia, kerana CINTA dan SAYANG yang hadir dr DIA cinta yang tulus..insyaAllah...

>>> BELAJARLAH untuk melepaskan ia pergi, jika tidak..kamu tidak tahu ke mana arahnya TAKDIR..memang tidak mudah tetapi IKHLASLAH kerana sesungguhnya ikhlas itu melegakan..♥♥

No comments:

Post a Comment

Ini adalah laman peribadi saya, anda berhak komen tapi jangan mengharapkan balasan komen dari saya..sekian