Wednesday, April 25, 2012

Harimau Malaya

Assalamulaikum dan Salam 1Malaysia


malas nak sembang pasal isu semasa, 
so hari ini nak update pasal HARIMAU MALAYA,
kalau dekat Bandar Tun Razak,
bila sebut 1, 2, 4...akan bergemala bunyi aummmmmm...
hahaha


antara chant ULTRAS yang aku suka





Ole-Ole..
Ole-Ole-Ole-Ole
Berjuanglah
Pahlawanku…
Satukanlah Tekad Semangatmu
Kami Rela..Korban Nyawa
Demi Daulat Negara Tercinta 

Oooooooooooo MA! LAY! SIA!
Oooooooooooo MA! LAY! SIA!
Oooooooooooo MA! LAY! SIA!
Oooooooooooo MA! LAY! SIA!
Oooooooooooo MA! LAY! SIA!
Oooooooooooo MA! LAY! SIA!

Selamanya! Selamanya!
Selamanya Harimau Malaya
Takkan ada! Takkan ada!
Takkan ada Harimau Malaysia
Lelelelelelela Oooo Oooo
Lelelelelelela Aaaa Aaaa
Lelelelelelela Oooo Oooo
Lelelelelelelaa Harimau Malayaa Harimau Malayaa




nice kan!!! ada banyak lagi, tapi 3 ni yang aku minat..


ini pulak poster kegemaran aku..tapi aku tak ingat sumber dia dari mana, yang penting GOOGLE is my BESTFRIEND













sekian dari hamba, insan yang lemah ..


 

No comments:

Post a Comment

Ini adalah laman peribadi saya, anda berhak komen tapi jangan mengharapkan balasan komen dari saya..sekian