Sunday, December 25, 2011

Tahun 3

Salam Perjuangan

tanggal 5 Januari 2012 akan bermula detik sukar bagi aku..
Peperiksaan Akhir bagi semester 1 tahun ketiga.
sedar tak sedar aku sudah berada di penghujung semester 1.
pejam celik pejam celik aku dah di tahun 3..

5 paper yang akan dijawab
dan tiada satu input pun yang ada..

kenangan sewaktu aku di tahun 1,



kenangan sewaktu di tahun 2


sekarang di tahun 3, aku terasa kekurangan
terasa jauh diri ini daripada dunia ilmu sebenarnya

minggu 'study week' minggu di mana kebiasaannya aku menghabiskan masa mentelaah segala nota yang ada namun kini aku masih leka terdiam. kaku tidak bergerak.

Sampai bila? Ya sampai bila SHAZALI? sampai bila hendak jadi begini??

kalau dulu TSB aku laungkan sebagai TEGUH SETIA BERSATU
namun kali ini ku tukar jadi TERUS SENTIASA BERUSAHA

TERUSKAN USAHA UNTUK BELAJAR
SENTIASA CARI MASA UNTUK BELAJAR
BERUSAHA UNTUK MEMAHAMI APA YANG AKU BELAJAR

No comments:

Post a Comment

Ini adalah laman peribadi saya, anda berhak komen tapi jangan mengharapkan balasan komen dari saya..sekian