Friday, October 7, 2011

GAME yang SADIS

BF : Sayang, kita main satu game nak tak?


GF : Game apa?


BF : Macam ni, esok awak tak payah contact saya. Maksudnya tak payah call, tak payah message or apa-apa yang berkaitanlah..Saya pun buat macam tu dekat awak okay? kita tengok siapa yang menang..


GF : Okay :)


Esoknya, si GF terpaksalah tahan rindu dekat si BF. Mengenangkan yang ni satu permintaan permainan dari BF nya, si GF cuba jugak main game ni.


Keesokkannya si GF telefon si BF, tapi tak diangkat. Msg si BF, tapi tidak di balas, so si GF pun pergi la ke rumah si BF. Di luar rumah si BF, dia nampak ada ramai orang. Dia mula rasa pelik dan terus masuk ke rumah. Dia melihat sekujur tubuh terbaring kaku di tengah rumah dan ditutup dengan kain putih. Dan tubuh itu adalah jasad si BF yang dah meninggal akibat leukimia. Mak si BF datang dan memberi sepucuk surat dekat GF.

Surat itu bertulis :
Sayang, semalam awak dapat hidup sehari tanpa saya. saya pasti esok dan seterusnya awak pasti akan dapat hidup bahagia tanpa saya. Maaf kerana merahsiakan perkara ini kepada awak.

No comments:

Post a Comment

Ini adalah laman peribadi saya, anda berhak komen tapi jangan mengharapkan balasan komen dari saya..sekian