Friday, October 7, 2011

Ikhlas Bukan Bersebab!

Lelaki : Awak ! Kenapa awak suke saye ? takde sebb ke ?
Perempuan : A'ah takde sebb , saye suke kerane hati sy kate CINTA !
Lelaki : Tipu lha ! mane mungkin , mesti ade kann ? bgy lha tau :)
Perempuan : Saye suke awak kerane awak handsome , boleh bertutur tanpe gagap2 , boleh mendengar semue luahan saye , boleh melihat saya yg tak lawe ni !
Lelaki : Akhirnya awak jujur jugak kann ! Love you sayang...... ♥

Esok nya dengan takdir Allah si lelaki mengalami accident dan tidak boleh melihat , tidak boleh mendengar , mukany cacat di pipi dan lemah dalam bertutur ..
Di Hospital sedang lelaki terlantar wanite itu datang dan membisikkan ke telinge lelaki itu sambil menangis !

"Awak , saya cintekan awak tanpe sebb kerane .. kalau bersebb sekarang saye tak boleh cintekan awak .... Kerane saya cintekan awak sebb awak handsome , pandai bertutur , boleh mendengar , boleh melihat ! Tapi sekarang dah takde sebb utk saya cintakan awak sebb awak dah takde semua tuh ! SEBB ITU SAYA CINTAKAN AWAK TANPA SEBB ! TAPI AWAK MEMAKSE SAYE UNTUK MEMBERI SEBB ! Maaf sayang , saye sudah tiada sebb untuk cintekan awak :'/"

#cinta dengan hati yg ikhlas bukan BERSEBAB okayy ^^♥♥

1 comment:

Ini adalah laman peribadi saya, anda berhak komen tapi jangan mengharapkan balasan komen dari saya..sekian