Sunday, November 27, 2011

OH MALAYSIA!!!

Tanggal 27 November 2011..Malaysia melawan Bahrain..
aku ke stadium bersama rakan-rakan aku..
kawan UKM - aki dan epul
kawan PAKMA - alan
kawan BTHO - fendi, ude + awek (sherry), sham + awek, boy, wan spek, ijal + bini (sarah) dan mamat + awek (shira)

kitorang meredah hujan demi melihat Malaysia bermain..
team Malaysia kalah 3-2 walaupun telah leading 2-0..
sedih memang sedih..tapi Harimau Malaya tetap dihati..
gol jaringan cantik oleh Nazmi si BIJAK dan Mahali..

tempat duduk yang clear view (1P)..
di apit oleh pasukan sorak UltrasMalaya dan Team Malaysia..
Stadium Nasional Bukit Jalil gamat dengan bunyi sorakan dan lagu serta pukulan gendang..
Walaupun stadium hanya separuh penuh..tapi sorakan tetap bergema..

so aku dedikasikan chant ini untuk Harimau Malaya


SELAMANYA HARIMAU MALAYA

Selamanya! Selamanya!
Selamanya Harimau Malaya
Takkan ada! Takkan ada!
Takkan ada Harimau Malaysia

Lelelelelelela Oooo Oooo
Lelelelelelela Aaaa Aaaa
Lelelelelelela Oooo Oooo
Lelelelelelelaa Harimau Malayaa Harimau Malayaa

No comments:

Post a Comment

Ini adalah laman peribadi saya, anda berhak komen tapi jangan mengharapkan balasan komen dari saya..sekian