Saturday, January 12, 2013

BERHIMPUN

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.

Hari ini dalam sejarah Malaysia, di mana berlakunya perhimpunan yang mereka kata amat besar berjaya di lakukan selepas pengisytiharan kemerdekaan pada 31 Ogos 1957.

Tanggal 12 Januari 2013, Himpunan Kebangkitan Rakyat (HKR) atau #112 telah dijalankan di Stadium Merdeka dengan anggaran yang dikatan oleh mereka 100 000 orang. RAMAINYA..

tapi aku tak rasa pown ramai macam tu. aku tengok ada la dalam 50k - 60k.tapi biarla mereka nak cakap apa pon.

HAK MEREKA UNTUK BERSUARA, HAK MEREKA HENDAK SEMUA PERCUMA. keh keh

kenapa aku post benda ni, sebab sebelum ni aku digelar sebagai MACAI UMNO. so aku buktikan aku join semua program, sebab aku masih lagi BELAJAR dalam mengenali dan mengenalpasti siapa yang benar dan yang penipu sebenarnya.

So jom layan gambar BERHIMPUN koleksi aku sendiri. hahaha

Ni HIMPUNAN Jentera Tindakan Siswa Bersatu (TSB) dan Aspirasi UKM

Ni HIMPUNAN untuk projek Klang Valley Mass Rapid Transit (KVMRT)
  
Ni HIMPUNAN semasa Sembahyang Raya Aidilfitri

Ni HIMPUNAN Malaysia di Stadium Nasional Bukit Jalil (SNBJ)

Ni HIMPUNAN Persidangan Agung UMNO 2012 di Putra World Trade Centre (PWTC)

Ni HIMPUNAN Kebangkitan Rakyat (HKR) di Stadium Merdeka


P/S - GUA BUKAN MACAI ATAU TOTOK UMNO, GUA CUMA LEBIH PERCAYA KAN UMNO DARIPADA PKR DAN PAS. TAPI KALAU UMNO SALAH GUA TAKKAN SOKONG TAPI GUA TOLONG BAGI NASIHAT MANA YANG MAMPU. PKR DAN PAS GUA NAK TOLONG TAPI GUA KENA MAKI. SO MACAM MANA KATA ITU HAK KEBEBASAN BERSUARA. PUIII

"SEGALA BENDA NAK HAK, HAK TUIII" 

No comments:

Post a Comment

Ini adalah laman peribadi saya, anda berhak komen tapi jangan mengharapkan balasan komen dari saya..sekian