Friday, January 18, 2013

Pre-Viva

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Sesudah berhempas pulas menghadapi peperiksaan akhir pada 2,3,16,17 Januari 2013,

tadi 18 Januari 2013, merupakan hari untuk pembentangan thesis aku.


"KAJIAN KEBERKESANAN

 ‘IRON REMOVAL MEDIA’ DAN TUMBUHAN (THE CATTAIL TYPHA ANGUSTIFOLIA) DALAM RAWATAN AIR SISA DOMESTIK PERUSAHAAN DOBI"


tu dia tajuk aku weyh...benda kajian tentang KUALITI AIR. habis ditanya segala benda waktu present tadi. nasib baik Dr. Siti Fatin (Supervisor aku) banyak cover..huhuhu tapi Dr Wan Hanna dan Dr Suraya banyak bagi pendapat dan penambahbaikkan untuk thesis aku. thanks a lot Dr.

oke ni rangka gerak kerja aku, semoga tercapai.



BOD, COD, TSS, pH, Turbidity, DO akan jadi mainan aku untuk sepanjang februari sampai jun nanti. Nice.

p/s - Owh IRM owh Cattail please be nice to me.





No comments:

Post a Comment

Ini adalah laman peribadi saya, anda berhak komen tapi jangan mengharapkan balasan komen dari saya..sekian