Tuesday, May 17, 2011

Futsal

Futsal merupakan versi bola sepak tertutup yang secara rasmi diselia oleh badan pentadbiran antarabangsa bola sepak, Fédération Internationale de Football Association (FIFA). Namanya berasal daripada bahasa Portugis futebol de salão, dan bahasa Sepanyol fútbol de salón. Kedua-duanya bermaksud 'bola sepak dalam dewan'. (http://ms.wikipedia.org/wiki/Futsal)


Okay kenapa cerita pasal futsal..
on 26 until 29 Mei 2011 akan berlangsung Kejohanan Rentap Futsal Putrajaya anjuran Kosmo sempena Hari Belia Negara. so aku  turut serta dalam kejohanan futsal ini. aku bermain dengan team aku (team Bandar Tun Hussein Onn, BTHO). kitaorang main kategori larut malam. hopefully dapat pergi jauh. ini adalah first tyme aku main game open camni..gugup pown ada..heehehe









so, selamat berfutsal rakan-rakan..wish my team be a winner..RM 20 000 tu..bukan sedikit.=)

No comments:

Post a Comment

Ini adalah laman peribadi saya, anda berhak komen tapi jangan mengharapkan balasan komen dari saya..sekian