Tuesday, May 3, 2011

Poster Rokok

yeah...ni la gamba2 yg aku slalu usha tuk beri kesedaran kt dri aku..even xla menjadi sgt2 tp dpt gak la insaf sket2...ehehhee so to sape2 yg baru nk blaja merokok 2, aku nasihatkan xperlu la erk..xde faedah pown..jom kita layan gamba2 rokok koleksi aku yg aku amik dari google...huhuhu moga bersama memberi kesedaran..=)





Why Smoking??


Bahaya Rokok


 Fact of smoker




Poster Pasal Rokok
 Generasi tanpa rokok

  Rokok Menjahamkan cita-cita

  Sihat Tanpa Rokok

 Rokok Membakar Diri

 Berapa lama anda akan hidup?

 Smoking Kills

 Saat Kematian

 Da tinggal rangka pown nk merokok?

 Bersemadi dengan rokok la erk

 life is short

 pembunuh utama

Rokok x menjadikan anda cantik

 rokok membawa kepada maut

 anda membakar orang tersayang

rokok menjadikan anda seperti zombie..=P

Masih nak merokok??

  

Jom Berhenti..=)
pakat ramai2 berhenti erk

matikan rokok anda

No Smoking please..

 Say No..=)

 Katakan Tidak Pada Rokok

Quit Smoking ryte now..=)








Thank You





No comments:

Post a Comment

Ini adalah laman peribadi saya, anda berhak komen tapi jangan mengharapkan balasan komen dari saya..sekian