Thursday, May 19, 2011

Sy nak Awk tahu...

Sy nak Awk tahu...
apabila saya jatuh cinta pada awak
awk tidak semestinya punya segalanye....
Tetapi awak adalah segalanye dihati saya....

Sy nak Awk tahu...
Apabila saya mengalirkan air mata,
Itu bukan bermakna saya lemah,
Tetapi sy sedang mencari kekuatan
Untuk terus tabah menyintai awak....

Sy nak Awk tahu....
Apabila saya banyak bercakap...mulut becok...
saya x penah bermaksud utk buat awk rimas,
Tapi saya mahu Awk kenal sy dengan lebih dekat....

Sy nak Awk tahu...
Apabila saya minta awk berubah,
Itu bukan bermakna sy tidak mahu menerima awk seadanye,
Tetapi sy mahu jadikn awk lebih baik,
Bukan untuk diri SY...
Tetapi untuk masa depan awk....

Sy nak Awk tahu...
Apabila sy cemburu dan tidak percaya pada awk...
Bukan bermakna saya x sayang…
Tetapi sy terlalu SAYANGKAN AWAK……

Sy nak Awk tahu...
Apabila SY kata rindu pd awk,
sy benar-benar maksudkannye...
Apabila berjauhan, bayangan awk akan sentiasa bermain dimata sy...

Sy nak Awk tahu...
Apabila sy jd degil,
bukan bermaksud sy untuk menjadi degil...dan x dgr ckp awk...
Tapi sy mahu melihat,
Sejauh mana awk mampu bersabar dengan kerenah saya...

Sy nak Awk tahu...
Sememangnya Allah menciptakan lelaki dan perempuan
Dengan perbezaan yang tersendiri.
Tetapi sekiranya mereka saling memahami,
Mereka akan saling melengkapi dan menyempurnakan.
Perempuan itu diciptakan oleh Allah indah sekali...
time seadanya...same seperti dulu.....

Sy nk awk tahu.....
yg sy SAYANG awk sgt2.....
moga awk terus syg dn cintai saya SELAMANYE...COZ
sy sayang awakkk..... ^_^

....^^Sy nak Awk tahu^^.... 

1 comment:

Ini adalah laman peribadi saya, anda berhak komen tapi jangan mengharapkan balasan komen dari saya..sekian