Friday, May 25, 2012

Gadget

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


aku tak tahu apa masalah aku sekarang ni,
aku terlalu gilakan gadget..
entah kenapa pown tak tahu..
kalau dulu, barang wajib aku adalah kasut futsal..
sekarang ni, aku dok sibuk gilakan handphone, jam tangan dan camera dslr..


Handphone sedia ada, 


Blackberry bold 2, Sony Ericsson W910i, Samsung Corby 2, Nokia 1200, Nokia 6288, Nokia 1280, Nokia 3230, Sony Ericsson W960i dan macam-macam lagi.. 


amboiii banyak kan, tapi ada yang boleh pakai, ada yang tak boleh, 


tapi sekarang, aku dok usha je 2 jenis phone ni, 


first, SONY ERICSSON XPERIA NEO


 spec dia xperia neo


second, SAMSUNG GALAXY SII
 spec galaxy sii


comparison - Sony-Ericsson-Xperia-neo-vs-Samsung-Galaxy-S-II


alamak aiiii, bila la leh dapat salah satu ni..


pastu aku dok ushar gak 2 benda ni, maybe ambil salah satu dulu..


NIKON D3100
 spec anon-eos-500d
CANON EOS 500D


 spec nikon-D3100




bila buat comparison - Canon_EOS_500D-vs-Nikon_D3100
amboiiii, takde sape ke nak blanja hamba gadget-gadget ni..
keh keh keh


p/s - tengah kumpul duit habis - habisan untuk dapatkan 2 gadget iaitu handphone dan camera..wish me luck.. :)

No comments:

Post a Comment

Ini adalah laman peribadi saya, anda berhak komen tapi jangan mengharapkan balasan komen dari saya..sekian