Tuesday, January 3, 2012

Peperiksaan

Assalamualaikum dan Salam Perpaduan..

Hari ini bermula peperiksaan akhir semester 1 bagi kebanyakan mahasiswa UKM.
Paper pertama aku pada 5 Januari 2012 (Khamis)..
berdebar dan takut pun ada kerana aku rasa tak sedia langsung..
sedar tak sedar aku dah berada di tahun 3 semester 1..
Ya Allah perkuatkan lah diri hambamu ini..


5 Jan - Kejuruteraan Jalan Raya
10 Jan - Pengiraan Berangka
18 Jan - Geoteknik II
19 Jan - Hidrologi Kejuruteraan
20 Jan - Analisis Struktur

1 subjek ada 4 unit, so total subjek aku ambil 20 Unit..
perghhh banyak tu..sebab tu aku jadi risau..
minta dijauhkan daripada gagal..

apa-apa pun, disini aku mengambil kesempatan,
Selamat Menjawab Peperiksaan akhir bagi semua pelajar yang menduduki peperiksaan
Perbanyakkan Doa kepada Allah supaya kerja kita dipermudahkan
Tingkatkan Usaha berlipat kali ganda 
Fahami sepenuhnya apa yang kita pelajari
Kurangkan aktiviti yang dapat membuat kita berhenti belajar
dan akhir sekali jangan meniru kerana buruk padahnya.

Akhir kata dari saya,

Tawakal Setelah Berusaha..

No comments:

Post a Comment

Ini adalah laman peribadi saya, anda berhak komen tapi jangan mengharapkan balasan komen dari saya..sekian