Monday, January 30, 2012

Zaman Sekolah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

tanggal 3 Februari 2012, genaplah usia aku 27 tahun..
"Ya Allah aku bersyukur kepada-Mu kerana memberi aku peluang untuk terus bernafas di dunia indah ciptaan-Mu ini.. aku amat bersyukur dan terasa diri ini kerdil kerana masih banyak dosa yang dilakukan sedangkan pahala masih lagi kurang. moga aku diberikan iman yang kuat dalam menghadapi kehidupan masa akan datang"

oke, entry kali ini entry aku tak percaya aku dah besar, panjang, tua, bangka dan sebagainya..
entah macam mana dok belek-belek gambar lama, aku terjumpa gamba semasa zaman sekolah..
Ya Allah muda dan rasa tak matang je dulu..walaupun gambar yang ada sangat sedikit, tapi ianya cukup mengamit memori yang sedia ada..

Gambar Zaman Sekolah Rendah

Sekolah Kebangsaan Sungai Rokam, Ipoh
Kelas 6 Melur
Aku yang berbaju putih sebelah berbaju biru.. :p


Zaman Sekolah Menengah

Sekolah Menengah Kebangsaan Gunung Rapat, Ipoh
 Gambar Makan Malam Pengawas (ceh aku pengawas rupanya dulu!!)
aku yang belakang pakai baju biru..

Gambar dalam perpustakaan (apa motif masa ni, aku pown dah lupa)
aku yang berdiri kiri tepi sekali (baju putih)

Gambar Kelas ( 2 Gigih)
abg botak masa ni, kanan sekali..

Tingkatan 4 Sains 2
aku no 3 dari kiri, barisan paling belakang..


5 Sains 2..SPM yob..
aku yang bersongkok berdiri paling ensem (tinggi)


lastly, reunion time









serius aku cakap, aku rindukan teman, sahabat, kawan sewaktu aku di IPOH dahulu. rindu zaman aku gila-gila remaja. rindu gurauan kasar manja mereka semua. zaman mengajar aku kehidupan remaja. entah bila aku dapat bersua kembali dengan mereka. 2002 detik aku melangkah pergi dari ipoh, dan terus tidak menjenguk mereka di sana. semoga diberi kesempatan untuk aku kembali ke sana mengamit segala memori dan bersua kembali teman-teman lama. 
Mish u All


cukup la entry zaman sekolah, lepas ini aku update entry zaman poli pulak..nantikan..hehe !!!

No comments:

Post a Comment

Ini adalah laman peribadi saya, anda berhak komen tapi jangan mengharapkan balasan komen dari saya..sekian